maanantai 25. maaliskuuta 2013

Molo kidsiä

Arpaonni suosi minua, voitin viikko sitten Facebookin arvonnassa Molo kidsin kurahousut Pojalle. Sain valita otanko oranssit vaiko keltaiset, ja koska oranssi on niin vieras väri mulle niin otin pirteät keltaiset! Sattu ajankohtaiseen saumaan siinämielessä että olin vetkutellut kuristen ostoa viikkotolkulla, ja ei mennyt montaa päivää kun olin Reimat ostanut niin sain viestin että voitin! On nyt sitten kahdet. Niitä Reiman housuja oli ennätetty (ehkä) päiväkodissa käyttää kerran-pari, ja mietin että voi kun olisin vielä viivytellyt, niin en olis turhaan ostanut. Minusta kurahousut maksaa ihan liikaa nimittäin! Noh, kun sitten paketti tuli kotiin niin en enää harmitellut. En minä raaski käyttää noita keltaisia! Ne on niin vaaleat siinämielessä että tuolla pikkukivi/hiekkakuorrutteisilla lumikasoilla leikkiessä nämä on varmaan hetkessä "mustat"! Roikutan näitä siis kaapissa väriläiskänä! :) Menkööt ne tummat tuolla kevätrymyissä. Ja toisekseen, ei tarvitsee kiikutella edestakaisin kun on kotonakin omat housut.


Samaan syssyyn kurisvoiton kanssa pyörittelin mielessäni ajatusta keväthaalarista. Päiväkodissa mennään edelleen toppahaalarissa (josta kerroin syksyllä). Kaikilla muillakin lapsilla näyttää olevan samat haalarit käytössä kun talvellakin, eli en ole ihan viimesten joukossa siirtymässä keväthaalareihin vaikka siltä tuntuikin! Aamulla on vielä sen verran viileää että toppapuvussa ei läkähdy, mutta on kyllä pitänyt painottaa monta kertaa että älkää lisätkö Pojalle uloslähtiessä YHTÄÄN mitään muuta vaatetta kun mitä minä sille olen aamulla pukenut päälle! Yksikin päivä oli  kahdet housut ja kahdet pitkähihaiset laitettu päällekäin, molemmat  oli läpimärkiä kun riisuin Pojan kotona. Kyllä vähä ärsytti. Eivät tahdo näköjään uskoa että se Pojan haalari on oikeasti sellaisenaan hyvä vaikka olis kakskymmentä pakkasta. Olen sitten hakenut Pojan pois ennen kun he lähtevät iltapäivän ulkoiluihin, kun ei ole sellaista settiä jolla menis molemmat ulkoilut! ;) Nyt sellainen on melkein kasassa, päätin ostaa välikaudeksi Molo Kidsin haalarin. Huomenna (jos tämä kamala kurkkukipu antaa armoa) käyn Jesper&Juniorin puolihintapäivillä etsimässä fleecehaalaria. Tässä mustassa haalarissa ei ole mitään vuorta, niin varmasti kylmä tulee ilman fleeceä tai muuta vuorta..

Molo Kids on meillä uusi merkki, kokeillaampas miten tämä kestää meidän menossa. Tämä tulee oikein suurkulutukseen, jokapäiväiseen käyttöön. Ulkonäön perusteella valitsin tälläkin kertaa, mutta kuulemani mukaan ei ole ainakaan huonoimmasta päästä kestävyydenkään kannalta! Nuo tähdet.. Yksiväriset haalarit on mun juttu, ollu aina. Niihin on helppo sitten laittaa hattua ja hanskaa, ja saa helposti hyvännäköisen.

Ei kommentteja: